בניית אתרים באלמנטור, על מה כולם מדברים?

מהו התוסף הישראלי "אלמנטור" שעשה מהפכה בעולם בניית האתרים?

הכירו את הסטארטאפ הישראלי בתחום בניית האתרים – "אלמנטור". תוסף למערכת הפופולרית "וורדפרס" ששינה את כללי המשחק.

אז מה הוא בעצם התוסף "אלמנטור"?

אלמנטור הוא תוסף למערכת וורדפרס הפופולרית שפותח בישראל בשנת 2016. אלמנטור הופך את כל עולם בניית האתרים להרבה יותר פשוט בכך שהוא מאפשר בניית אתר בצורה ויזואלית וידידותית, וללא צורך בקוד, בונה האתרים יוכל לבנות כמעט כל אתר שירצה.

בואו ניתן למספרים לדבר-

לאלמנטור למעלה מ-10 מיליון התקנות פעילות ברחבי העולם. כ-7% ממליון האתרים המובילים בעולם משתמשים באלמנטור! בתוך 6 שנים הצליחה אלמנטור להפוך לאחת חברות הסטארטאפ המובילות בעולם בניית האתרים, וכיום יש לה למעלה מ-400 עובדים.

אלמנטור או קוד?

אלמנטור הוא תוסף עם המון אופציות לעיצוב האתר, וכמו שכבר ציינו, ניתן לבנות איתו אתרים ברמה מאוד מאוד גבוהה. כמובן שבהרבה מקרים יש בקשות מיוחדות ללקוח שדורשות עבודה עם קוד, כי אלמנטור אינו יכול לספק את כל הפונקציונליות הקיימת בעולם בניית האתרים העצום. אך את רוב הבסיס של אתר אינטרנט ואפילו של חנות דיגיטלית, ניתן בהחלט לבנות באמצעות אלמנטור ועוד תוספים נלווים וללא ידע בקוד. כמו כן, עלויות אתר באלמנטור יהיו נמוכות בהרבה מעלויות אתר בקוד מלא.

לסיכום-

אלמנטור הוא תוסף מדהים ואנו בפרפקט מרבים לעבוד איתו וגם מאוד גאים שהוא פותח פה במדינת ישראל ע"י אנשים מוכשרים. גם בעזרת אלמנטור, המשתמש הפשוט אינו ידע לבנות אתר בצורה מלאה, כי חוץ מעיצוב האתר יש עוד המון דברים נלווים כגון – דומיין, אחסון, אבטחה, תוספים, תבניות, SEO וכו'… ולכן ההמלצה שלנו, היא לתת למקצוענים לעשות את העבודה, ולא ללכת על זה לבדכם 🙂

שיתוף המאמר -