בניית דף נחיתה

הדרך הקלה והמהירה ביותר לקבלת פניות לעסק

אפיון והצעת מחיר

רכישת דומיין ואחסון

עיצוב והדמיית הדף
UI-UX

התאמה למכשירים (רספונסיביות)

חיבור לגוגל והשקת הדף

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מלאו את הטופס:

אפיון והצעת מחיר

האפיון מתרכז באיסוף כל המידע הדרוש לבניית דף הנחיתה. במסגרת האפיון, אנחנו מתחילים בניתוח צרכי הלקוח, כך שנוכל להבין את סוג דף הנחיתה המתאים ביותר לצרכיו ולמטרותיו. אנו מתאימים את דף הנחיתה לסוג העסק ולתחום הפעילות שלו ומתאימים את עיצוב דף הנחיתה לסגנון ולטעם המדויק.
לאחר מכן, אנו מגישים הצעת מחיר רצינית ומדויקת לבניית דף הנחיתה, תוך כדי ניתוח והערכה של התקציב של הלקוח והמשאבים הנדרשים לפרויקט. אנו מבצעים סקירה מדויקת ומפורטת למטרת הצעת המחיר ומספקים מספר אפשרויות תשלום, כדי להקל על הלקוחות לקבל את השירות ולבצע תשלום בצורה נוחה ונגישה להם.

רכישת דומיין ואחסון

רוכשים את כתובת המתחם הרצויה, בוחרים חבילת אחסון בשרת המתאים לצרכי דף הנחיתה והלקוח, יוצרים בסיס עבודה עם וורדפרס ומתחילים לעבוד!

עיצוב והדמיית הדף UI-UX

עיצוב הסקיצה הוא השלב הראשון בתהליך עיצוב דף הנחיתה, בו מצוירת המבנה הכללי של דף הנחיתה וממוקמים בו אלמנטי התפריט, מיקומי התוכן והתמונות והתכנים השונים. כאשר מתכננים את הסקיצה, משתמשים בעקרונות של UI (User Interface) ו-UX (User Experience), שמטרתם ליצור חוויית משתמש נוחה וקלה ולהבטיח שדף הנחיתה יהיה מובן וקל לשימוש. בעיצוב ה-UI, מתמקדים בבניית הממשק של דף הנחיתה ובהצגת התכנים בצורה ברורה ומסודרת. בעיצוב ה-UX, מתמקדים בניתוח הפעולות של המשתמש בדף הנחיתה ובכוונותיו הבסיסיות, כדי לספק לו חוויית משתמש מושלמת.

פיתוח

פיתוח דף הנחיתה הוא השלב הבא בתהליך הבניה, בו מתבצעת ממשק המשתמש, התכנון הטכני והתכנות המלא של דף הנחיתה על פי הסקיצה והעיצוב המתאימים לו. במהלך פיתוח דף הנחיתה, צוות המפתחים שלנו ישתמשו בטכנולוגיות מתאימות לפיתוח דף הנחיתה, ויממשו את כל הפעולות הדרושות על מנת להפעיל אותו בצורה הכי מקצועית וטובה שיש. בנוסף, צוות המפתחים שלנו יקפידו בסיום הפיתוח על בדיקת דף הנחיתה כדי להבטיח תקינותו ולזהות ולתקן בעיות טכניות ותקלות במהלך הפיתוח.

התאמה למכשירים (רספונסיביות)

התאמת דף הנחיתה לכל המכשירים הוא תהליך המבטיח כי יראה נכון ויפה על מכשירים שונים כמו מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, טאבלטים וסמארטפונים. כך שהתכנון והעיצוב של דף הנחיתה יכולים להשתנות בהתאם למסך ולמכשיר המשתמש כדי לספק חווית משתמש מיטבית. פיתוח דף הנחיתה רספונסיבי כולל את השימוש בטכנולוגיות כמו עיצוב במבנה רשתי, מדיה ווידג'טים וכלים טכנולוגיים נוספים כדי להבטיח תצוגה נכונה על מכשירים שונים.

חיבור לגוגל והשקת הדף

לאחר הכנת דף הנחיתה ובדיקתו, יתבצע פרסומו באינטרנט וכך יתאפשר לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים לזהות ולאפשר חיפוש וגילוי של דף הנחיתה ברשת.
השקת דף הנחיתה הוא השלב האחרון בתהליך בנייתו. בשלב זה, אנו מפרסמים את דף הנחיתה ומפעילים אותו כדי שיהיה זמין לכל המשתמשים ברשת האינטרנט.