הקמת חנות דיגיטלית

תהליך ההקמה - הופכים למכונת מכירות משומנת

אפיון והצעת מחיר

רכישת דומיין ואחסון

עיצוב והדמיית החנות הדיגיטלית
UI-UX

התאמה למכשירים (רספונסיביות)

חיבור לגוגל ולאפליקציית הניהול מהנייד, סליקת אשראי והשקת החנות

למה העסק הפיזי שלך חייב חנות דיגילטית?

חנות דיגיטלית היא אחד הכלים הכי חזקים כיום להכנסה פאסיבית.
תאר לעצמך שבזמן הקורונה החנות הפיזית שלך לא הייתה נפגעת בכלל, כי יש לה חנות אונליין שמוכרת גם כשכולן סגורות…
כן, זה לא חלום.
במהלך מגיפת הקורונה עזרנו להמון עסקים להתחיל למכור אונליין באמצעות חנות דיגיטלית.
הרוב המוחלט של העסקים האלו פשוט הגדילו את המכירות בעשרות אחוזים, וחלקם אפילו במאות.

מה ההבדל בין חנות דיגיטלית לאתר אינטרנט, ומה העסק שלך צריך?

ההבדל פשוט, אתר אינטרנט הוא חלון הראווה של העסק. הוא מנסה לספר על העסק, להדגיש את חוזקותיו ולגרום לגולש להשאיר פרטים/ליצור קשר.
לחץ כאן כדי לקרוא עוד על אתר אינטרנט.

חנות דיגיטלית היא בעצם אתר אינטרנט, רק שיודע למכור ולסלוק אשראי של לקוחות אונליין.
לרוב חנות דיגיטלית תתאים לעסקים פיזיים, ואתר אינטרנט יתאים לנותני שירות/עסקים דיגיטליים.

אנחנו יודעים להעלות את המכירות שלך בעשרות אחוזים!

בעזרת אפיון, עיצוב ופיתוח נכון של חנות אונליין עם דגש על – נראות מנצחת, מהירות, תהליך שיווקי, כתיבה שיווקית, נגישות, חווית משתמש, קידום אורגני נכון, והנעה למכירה בלי יותר מידיי הסתבכויות מיותרות שיגרמו ללקוח הפוטנציאלי שלך לצאת מהאתר, נוכל לגרום לך למכור מכל מקום, ובכל זמן בלי תלות בארונונה, שכירות, מים, חשמל, שכר עובדים ועוד.
פשוט, לא?

שנדבר?

כמה שאלות קטנות,
ואנחנו משגרים אליכם הצעת מחיר!

אפיון והצעת מחיר

האפיון מתרכז באיסוף כל המידע הדרוש לבניית החנות הדיגיטלית. במסגרת האפיון, אנחנו מתחילים בניתוח צרכי הלקוח, כך שנוכל להבין את סוג החנות הדיגיטלית המתאימה ביותר לצרכיו ולמטרותיו. אנו מתאימים את החנות דיגיטלית לסוג העסק ולתחום הפעילות שלו ומתאימים את העיצוב לסגנון ולטעם המדויק.
לאחר מכן, אנו מגישים הצעת מחיר רצינית ומדויקת לבניית החנות, תוך כדי ניתוח והערכה של התקציב של הלקוח והמשאבים הנדרשים לפרויקט. אנו מבצעים סקירה מדויקת ומפורטת למטרת הצעת המחיר ומספקים מספר אפשרויות תשלום, כדי להקל על הלקוחות לקבל את השירות ולבצע תשלום בצורה נוחה ונגישה להם.

רכישת אחסון ודומיין

רוכשים את כתובת המתחם הרצויה, בוחרים חבילת אחסון בשרת המתאים לצרכי החנות הדיגיטלית והלקוח, יוצרים בסיס עבודה עם וורדפרס ווקומרס ומתחילים לעבוד!

עיצוב והדמיית החנות הדיגיטלית UI-UX

עיצוב סקיצה של החנות הדיגיטלית הוא השלב הראשון בתהליך העיצוב, בו מצוירת המבנה הכללי של החנות דיגיטלית וממוקמים בו אלמנטי התפריט, מיקומי התוכן והתמונות והתכנים השונים. כאשר מתכננים את הסקיצה, אנו משתמשים בעקרונות של UI (User Interface) ו-UX (User Experience), שמטרתם ליצור חוויית משתמש נוחה וקלה ולהבטיח כי הכול יהיה מובן וקל לשימוש. בעיצוב ה-UI, מתמקדים בבניית הממשק של החנות דיגיטלית ובהצגת התכנים בצורה ברורה ומסודרת. בעיצוב ה-UX, מתמקדים בניתוח הפעולות של המשתמש ובכוונותיו הבסיסיות, כדי לספק לו חוויית משתמש מושלמת.

פיתוח

פיתוח החנות הדיגיטלית הוא השלב הבא בתהליך הבניה, בו מתבצעת ממשק המשתמש, התכנון הטכני והתכנות המלא על פי הסקיצה והעיצוב המתאימים לו. במהלך פיתוח החנות דיגיטלית, צוות המפתחים שלנו ישתמשו בטכנולוגיות מתאימות ושפות תכנות לפיתוח ויממשו את כל הפעולות הדרושות על מנת להפעיל את החנות הדיגיטלית בצורה הכי מקצועית וטובה שיש. בנוסף, צוות המפתחים שלנו יקפידו בסיום הפיתוח על בדיקה מקיפה כדי להבטיח תקינותה ולזהות ולתקן בעיות טכניות ותקלות במהלך הפיתוח.

התאמה למכשירים (רספונסיביות)

התאמת החנות הדיגיטלית לכל המכשירים היא תהליך המבטיח שהחנות הדיגיטלית תיראה נכון ויפה על מכשירים שונים כמו מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, טאבלטים וסמארטפונים. כך שהתכנון והעיצוב של החנות הדיגיטלית יכולים להשתנות בהתאם למסך ולמכשיר המשתמש כדי לספק חווית משתמש מיטבית. פיתוח רספונסיבי כולל את השימוש בטכנולוגיות כמו עיצוב במבנה רשתי, מדיה ווידג'טים וכלים טכנולוגיים נוספים כדי להבטיח תצוגה נכונה של האתר על מכשירים שונים וכדי שתהיה אפשרות ללקוחות לבצע רכישה בצורה קלה ונוחה מכל מכשיר שיבחרו. 

חיבור לסליקה, לאפליקציית הניהול מהנייד והשקת החנות בגוגל

לאחר הכנת החנות הדיגיטלית ובדיקתה, נחבר את סליקת חברת האשראי, חברת השליחויות, נבצע התממשקות לאפליקצייה שבה תוכלו לנהל את החנות מהנייד (במתנה!), נקשר את תקנון האתר ושאר הדברים הנחוצים לתפעול מלא של החנות הדיגיטלית. לאחר מכן יתבצע פרסום החנות באינטרנט וכך יתאפשר לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים לזהות ולאפשר חיפוש וגילוי שלה ברשת.
השקת החנות הדיגיטלית היא השלב האחרון בתהליך. בשלב זה, אנו מפרסמים את החנות הדיגיטלית ומפעילים אותה כדי שתהיה זמינה לכל המשתמשים ברשת האינטרנט.